Liv.

Äntligen har jag fått lite ordning på bloggen, såg ut som fan förut. Inte helt klar dock men allt tar sin tid. Jag tror äntligen jag har fått ett liv också. Har för en gång skull några mål här i livet. Känns som jag är på väg någonstans nu i alla fall. Funderar nämligen på skola. Inte hur kul som helst kanske, men det är bättre än att sitta hemma hela dagarna. Så har jag hittat ett program jag vill gå också, framtiden ser ljus ut. Det blir djurskötarprogrammet i Skara. Nu gäller det att man ska komma in bara. "Bara". Håller på att ta reda på intagningspoängen osv. Sedan blir det kanske volontärarbete någonstans utomlands. Gärna med vargar. Fast först måste jag plugga Naturk. B på komvux med varvad praktik.
Nä allt det här tänkandet har gjort mig hungrig, så blir lite mat och just dance kanske. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0