Jacklös.


Har tillbringat helgen i Örebro hos Martina. Tumme upp! Första dagen blev en jävla slappar dag med spel och pizza. Skit gött! Detta lede till att vi bara var tvugna att gå ut dagen där på haha. Vart den del Mario kart också, det gillar vi. På det stora hela var dagen/kvällen bra, men det var slutet som vart lite tråkigt när jag inte fick tillbaka min jacka. Tack till alla som försökte få fram den. Så här i efter spelar det inte så jätte stor roll känner jag. Det var mest för stunden som det var lite jobbigt. Jag hade ändå tänkt köpa en ny. Dessutom hade jag inga värdesaker i fickorna. Yay me! Inte varje dag man har sådan tur.
Nu sitter jag här hemma i Kristinehamn i alla fall, räknar lite på meritpoängen. På fredag blir det arbetsförmedligen. Får se vad det blir för kul snack då. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0