Studentpresent


Yes, nu har jag och mamma varit i Karlstad och köpt studentpresent till David. Hur skönt som helst. Nu kan det få bli 10 juni faktiskt. Fast det är ju inte långt alls dit :) Förresten, när vi var inne i mitt i city så slog blixten ner så allt blev bara svart och tyst. Folk började skrika och ha sig haha, var väl inge faligt? Regnade som in i helevete dock. Gick förbi Lager House för vi tänkte köpa ett paraply men det gick varken komma in eller ut. Var lite folk som inte kunde komma ut där ifrån alltså hahahaha. Så fult. Men men, nu är man hemma och jag tror jag ska köra igång nån film.
I går var man och fick lite pappren påskrivna, i Karlstad så klart haha. O när man kom fram till Kristinehamn igen ser man Simon utanför, men jag hann inte hälsa på honom. Synd! I stället träffade jag Jesper som jag tog sällskap med ner till stan. (Han hade träffat Filip och Fredrik på Ankan i Karlstad dagen innan haha.) Var ju nämligen tvungen att gå till arbetsförmedligen också. Blähh! Men men, man fick i alla fall en sväng på stan och se fastingen. De va nice! :) Sedan på vägen hem träffade jag Ida som inte kunde se mig (hon skyllde på att jag är kort), men jag petade lite på henne iaf, så vi får se när vi hittar på något. Yeah.
Jonna har ju även flyttat så man kanske ska ta sig ett besök till kvinnan och se hur hon fått det.
Hörs o ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0