Duuuuum


Hallåå, nu skriver jag igen. Om sådär en halvtimme ska jag fara till Karlstad och få min påskrift av Jennie på Värmlandsteatern. Skönt att det äntligen blir gjort. Varit så mycket krångel med de. Sedan ska jag och David ta en sväng på stan innan han ska repa. Så ser det väl ut just nu.
På lördag ska jag och mamma åka och köpa studentpresent till David också. Han tar ju snart studenten som sagt :) whii, fast att han skulle ha gjort det när jag gjorde det egentligen. Fast det är ganska bra såhär, då hinner man med allt.
I fredags var jag och Martina till Karlstad med hennes mamma och syster. Det var nice, men jag blev riktigt trött i ryggen efter allt spring i affärer haha. På hemvägen körde vi in till Åkerbo och träffade Carl som vi sedan umgicks med senare på kvällen hemma hos mig. Blev lite wii och massa prat, riktigt trevligt!
Jag, Carl och Ida har också pratat på att hitta på någonting. Så vi får väl se om det blir av, känns som det hänger på mig lite.. om jag fixar allt åså. Jag är så sämst på att höra av mig. Riktigt riktigt dum. Tiden flyger iväg.
Nästa torsdag öppnar det nya badhuset! Och jag och mamma ska dit och ta en titt. Sedan ska jag köpa ett årskort eller någonting så jag kan gå dit och simma när jag har lust. :D Simma med mig någon?
Nu har jag haft nageltrång i säkert två månader om inte mer och ändå blir det inte bättre, hur mycket jag än gör som doktorn sa. Blää, det kommer sluta med operation. Det vet jag. Skit samma, ha det super.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0