Praktik


Hallå hallå. Vad ska man hitta på idag då? Förmodligen inget haha.
Jävla snö! på tal om ingenting. Har ju snöat enda sedan halv 9 eller nått idag. Trodde faktiskt att den skulle försvinna nu, men nej då. Ge mig sommar.
I morgon är det möte igen på A9, yay.. men det kanske blir det sista jag har på ett bra tag. Eftersom jag fixat praktik och börjat min sminkkurs nu. Känns jävligt bra faktiskt. O förresten så slutar själva mötena den 11 april för då har jag varit med där i ett halv år. Sedan blir det arbetsförmedligen ingen och de kommer vilja att jag går ut på praktik så det är bara att köra.
I måndags hade jag och David 1 år :) älskling! Det firade vi med bio, såklart haha. Vi såg Alice in wonderland. Jag tyckte den var väldigt bra. Se värd! Har även spelat spelet till wii som också var hur bra som helst. Jag är så nörd. Bara det blir sommar så ska jag foto till filmen också.

Nä, nu ska jag och pappa fixa mat. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0