Ordet förbannad

Jag är en sådan person som hatar att inte vara omtyckt. Jag försöker ändå se till så alla blir nöjda, men det är alltid någon som kommer i kläm. Så är det nu och det känns inte alls så kul att vara jag just nu. Vill helst inte finnas.
Det blir bara fel och sånt upptäcker man, (i alla fall jag), efteråt. Jag får panik! Det är klart man blir förbannad. Jaja, nog om mina tomma ord. Förstår om detta inte alls går att förstå eller läsa, men det är mest för min egen del. Behövde skriva av mig lite.

Annars så fyllde man 20 för nästan två veckor sedan, sweet-as-hell! Hade det super bra med lite "pool party" ,(låter så jävla töntigt för övrigt), och boda borg med bror. Har inte orkat lägga ut bilder än men det kommer. Önskade mig inget speciellt egentligen, så det blev pengar som jag nu har köpt en systemkamera för. Den kom i dag så ska hämta den i morgon whii :D spännande.
Helgen har jag spenderat med david hemma hos honom. Fiskat och annat dumt. Blev även firad av hans föräldrar med tårta och allt. Nu är jag hemma igen och övningskör för glatta livet. David tar förhoppningsvis körkort nästa vecka när han kör upp. Håller tummarna!
I morgon ska jag träffa martina och hitta på något. Det ska bli kul, måste ju träffa henne innan hon åker iväg. O på lördag bär det av till Karlstad för att träffa viktoria som är i stan. Har inte sett henne på hur länge som helst! Ska slå ihop mig med jonna också och åka upp till viktoria och se hur hon bor i Stockholm.
Om två veckor blir det förhoppningsvis Skara sommarland med david. Jag vill åkte till Göteborg också med liseberg osv. men det blir nog inte av i år tror jag. Sedan har väl familjen pratat på att åka någonstans, men har inte kommit fram till något än.

Nu vare slut. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0