Tillbaka


Tack alla för era vänliga ord.

Satan, vad ska jag med en blogg till undrar jag ibland, men faktum är att jag tycker det är ganska mysigt att skriva då och då när man har tid. Även om det inte blir så ofta just nu. Mitt liv är ganska tomt och meningslös just nu. Inget jobb, och det är väl där det klämmer mest. Min älskling fyller det mesta av min tomhet. När jag är med honom känns det inte som det är så farligt o dessutom tänker jag inte på det då. Men man kan inte komma ifrån verkligheten.
Jag har i alla fall kollat upp lite praktik och jag kanske får på Panduro i Karlstad om jag har tur, vilket jag inte har haft hittills. Håll tummarna för mig ändå! De skulle i alla fall höra av sig nu i slutet av januari. Annars har jag väl min plan B som jag återkommer till senare.
Annars är det möte på fredag, jätte kul att de flyttat så att lokalerna är ute på A9 nu. Wiho! Nej inte alls så jätte kul. O man jobbar på med körkortet såklart. Känner mig så uppjagad av det på något sätt. Jag är snart för gammal känns det som. Längtar till sommaren, allt känns så mycket enklare då även om det inte är det haha.

På förra mötet pratade vi om att starta eget. Fast mitt var väl mer foto inriktat och det vi kom fram till kändes riktigt kul. Även om det inte blir något av det är det ändå en tanke. För det jag helst av allt skulle vilja göra är att sminka folk och ta bilder som de även kan köpa om de skulle vilja ha dem. Att man lägger ut en sida där det finns ett antar "figurer" att välja mellan och sedan att man får välja en och boka tid osv.,
men det jag först av allt skulle vilja göra är att gå en sminkkurs av något slag så det känns att man kan något. Problemet är att det kostar lite, har ingen lust med studielån när man är utan jobb. Så då är man tillbaka på ruta ett. Jobb, men om ni ändå tycker att det är en bra idé så skicka gärna en rad.
Hejhoppsan!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Vi borde starta något tillsammans Emma (a)

Var längesen jag hörde något ifrån dig, hoppas allt är bra med dig!

2010-01-20 @ 17:17:39
URL: http://jennymichaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0