Jag har en plan


- tajmad och klar in i minsta detalj. Det känns det som i alla fall efter jag gått på mötet idag på A9. Lite jobbigt att jag missade bussen därifrån bara. Fick ju gå enda hem. Bläh!
Mitt första mål blir körkort självklart. Kan inte vänta med det längre. Lite taskigt väglag nu bara :( så det blir väl en del plugg och teori helt enkelt. Annars är mitt nästa mål att plugga vidare så man får en bas eller något att stå på i alla fall innan man sätter igång med något eget projekt. Känns jätte bra och rätt. Fast det är ju inget som blir just precis nu. Körkort först och lite annat krafs alias praktik. Ska ner här i stan faktiskt och kolla runt. Måste ju ha något att göra.
Livet är lugnt. I morgon ska jag till Karlstad och umgås med David. Vi ska bland annat på bio och käka. Sen får vi se vart det bär av. Sen så har ju Carl frågat mig om vi ska dra ihop några och träffas å det låter kul tycker jag. Alla som vill får hänka! Får väl bli någon helg nu tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0