Hopplöst


Hej,

Jag har tänkt mycket nu på senaste tiden. Jag saknar mycket av det gamla. Varför var allt så enkelt då?
Känns som jag stött bort allt och alla.. får en riktigt fet knut i magen när jag tänker på det. Det är väl bara jag som inte har lyckats med någonting. Alla flyttar, åker utomlands och har jobb osv. jag har inte gjort något av det. Det känns hårt. Inte för att jag vill utomlands, men vafan.. jag kämpar faktiskt. Går fan inte ens att få lite praktik någonstans. Hopplöst. Jag är rätt värdelös på det sättet. Jag vill börja jobba nu och flytta så fort som möjligt. Vill inte känna att jag inte klarar av någonting. För jag vet att jag kan. Varför kan man inte få en chans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0