Tjockisdagen


Jaha, då var det tjockisdagen igen och självklart har man klämt i sig en semla. Mm, från ejes som vanligt. Fast jag tror jag skulle föredra en som är lite mer traditionell med florsocker alltså, de på ejes är det ju några få pärlsocker på. Jaja, annars är det inga möten på hela veckan! Woho. Ska bara slappa. Det blir dock dubbelt så mycket nästa vecka, mån, tis och tor. Inte så mums.
I morgon ska jag till Karlstad och träffa David. Blir väl stan och käka kanske. Sedan vidare hem till honom. Can't wait! När jag ändå är där blir det väl till att kolla praktik/jobb också som verkar helt omöjlisch.
Fick min skinnjacka idag. Den satt som ett smeck, super nöjd! Kommer jag verkligen få användning för längre fram. Längtar jätte mycket till sommaren och värmen.
Nu är jag bara trött och tänker fixa mat, pronto! Byebye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0